Merk: LEYLAND-DEN OUDSTEN Handelsbenaming: LOK Voertuigsoort: Bus Datum tenaamstelling: 2024-01-17 Datum eerste toelating: 1970-12-30 Datum eerste tenaamstelling in nederland: 1970-12-30 Datum tenaamstelling dt: 2024-01-17 Datum eerste toelating dt: 1970-12-30 Datum eerste tenaamstelling in nederland dt: 1970-12-30
Inrichting: bus Eerste kleur: N.v.t. Tweede kleur: N.v.t. Aantal cilinders: 6 Massa ledig voertuig: 10160 Toegestane maximum massa voertuig: 15600 Massa rijklaar: 10260 Wam verzekerd: Ja Laadvermogen: 5440 Aantal wielen: 4 Breedte: 246 Europese voertuigcategorie: M3 Plaats chassisnummer: tegen l. balk 160 cm a. vooras Technische max massa voertuig: 15600 Vermogen massarijklaar: 0.01 Wielbasis: 502 Export indicator: Nee Openstaande terugroepactie indicator: Nee Taxi indicator: Nee Tellerstandoordeel: Niet geregistreerd Code toelichting tellerstandoordeel: NG Tenaamstellen mogelijk: Ja
<< nog een kentekenplaat opzoeken <<
Wijkt het bouwjaar af van de registratiedatum van het kenteken? In sommige gevallen kan het voorkomen dat een kenteken naar een ander voertuig is overgeschreven. Ook kan het zijn dat een voertuig een tijdlang als demo-model in de etalage heeft gestaan voordat het op kenteken is gezet. In dergelijke gevallen kan er een verschil optreden tussen het bouwjaar van de voertuig en de registratiedatum van het kenteken. Indien van toepassing, vraag altijd de verkopende partij naar de achterliggende reden!
Meest recent opgevraagde kentekens:
TX‑83‑XF
| 49‑XDK‑8
| BH‑68‑ZZ
| 95‑RDK‑4
| 55‑PZ‑ZG
| 23‑GH‑BS
| 86‑XD‑FR
| TS‑RD‑24
| 94‑RBR‑1
| 6‑SXH‑79
| 84‑NN‑LG
| LD‑VL‑42
| TZ‑ZV‑76
| 42‑TN‑GT
| PF‑NF‑50
| 10‑HJ‑RX
| 66‑NRK‑5
| 87‑HJF‑9
| BZ‑HR‑26
| 43‑VN‑TV
| BJ‑NS‑93
| 70‑HR‑YJ
| TT‑TV‑23
| 49‑FN‑JS
| 6‑FN‑318
| 44‑94‑EU
| 15‑LTT‑1
| GZ‑BD‑44
| XS‑581‑V
| 34‑HV‑XH
| 47‑HKL‑5
| SF‑VH‑92
| GR‑XS‑84
| 20‑NB‑ZX
| SB‑93‑51
| LV‑ZV‑95
| 99‑NWZ‑5
| 02‑TRD‑1
| DP‑ZL‑22
| 90‑SJD‑2
| ZF‑20‑SX
| 17‑HX‑BT
| YT‑73‑FS
| 10‑VVX‑6
| 30‑PJG‑4
| 23‑NK‑TD
| JT‑JT‑13
| HX‑XZ‑39
| SH‑GP‑94
| MV‑GB‑63
| 37‑LZF‑7
| 78‑RR‑VX
|