Merk: PORSCHE Handelsbenaming: 911 SC COUPE Voertuigsoort: Personenauto Vervaldatum apk: 2018-06-03 Datum tenaamstelling: 2008-05-02 Datum eerste toelating: 1978-06-30 Datum eerste tenaamstelling in nederland: 1992-03-27 Vervaldatum apk dt: 2018-06-03 Datum tenaamstelling dt: 2008-05-02 Datum eerste toelating dt: 1978-06-30 Datum eerste tenaamstelling in nederland dt: 1992-03-27
Inrichting: Niet geregistreerd Eerste kleur: ZWART Tweede kleur: Niet geregistreerd Aantal cilinders: 6 Massa ledig voertuig: 1140 Massa rijklaar: 1240 Wam verzekerd: Ja Aantal deuren: 2 Aantal wielen: 4 Europese voertuigcategorie: M1 Plaats chassisnummer: r. op dwarsbalk boven vooras Vermogen massarijklaar: 0.00 Wielbasis: 227 Export indicator: Nee Openstaande terugroepactie indicator: Nee Taxi indicator: Nee Jaar laatste registratie tellerstand: 2016 Tellerstandoordeel: Geen oordeel Code toelichting tellerstandoordeel: 07 Tenaamstellen mogelijk: Ja
<< nog een kentekenplaat opzoeken <<
Wijkt het bouwjaar af van de registratiedatum van het kenteken? In sommige gevallen kan het voorkomen dat een kenteken naar een ander voertuig is overgeschreven. Ook kan het zijn dat een voertuig een tijdlang als demo-model in de etalage heeft gestaan voordat het op kenteken is gezet. In dergelijke gevallen kan er een verschil optreden tussen het bouwjaar van de voertuig en de registratiedatum van het kenteken. Indien van toepassing, vraag altijd de verkopende partij naar de achterliggende reden!
Meest recent opgevraagde kentekens:
DR‑LN‑93
| 03‑TRG‑9
| 98‑XG‑LS
| 39‑YA‑13
| 02‑BX‑LG
| 82‑52‑HN
| SR‑RG‑23
| LN‑LJ‑75
| 55‑SHG‑9
| 43‑LK‑YY
| JS‑PR‑28
| 27‑LZ‑RH
| 26‑DS‑KX
| 07‑RD‑TT
| 82‑ZB‑29
| 30‑SH‑SB
| 52‑GKT‑8
| 11‑ZF‑VN
| 26‑NXH‑6
| 13‑F‑3‑DB
| BF‑52‑RS
| 26‑RB‑ZX
| ZB‑TG‑05
| 38‑LG‑LV
| HX‑GG‑43
| 35‑AR‑31
| DJX‑81‑T
| 16‑TJP‑8
| ZB‑ZL‑09
| 26‑HJF‑1
| 37‑XT‑PH
| 49‑XK‑BT
| 41‑RGP‑8
| 56‑SJT‑5
| 42‑LP‑PN
| 23‑HTN‑1
| 43‑LLK‑7
| MZ‑88‑ND
| 95‑TKV‑3
| MX‑RD‑88
| AS‑59‑74
| RJ‑02‑DL
| SG‑GL‑81
| 8‑KKT‑46
| SR‑JG‑59
| GR‑PP‑05
| 52‑ZR‑KG
| TZ‑PV‑01
| 45‑XC‑RD
| 23‑HT‑75
| 53‑19‑BB
| 51‑LFG‑1
|